Vygooglit na: .

9101112131415
16171819202122
23242526272829
..:: Plánovací kalendář ::..
..:: Aktualizace webu ::..
20.04.2012
..:: Aktualizace stránky ::..
12.08.2011
..:: Čas ::..

Čtvrtek
..:: Statistika ::..
TOPlist
..:: Počasí ::..
Aktuální počasí
..:: Předpověď ::..
Předpověď počasí Předpověď počasí Předpověď počasí Předpověď počasí Předpověď počasí Předpověď počasí
..:: Motorlet ::..
WebDesign by
Petr Hrubeš

Cross-browser compatibility tested with IE8, Opera and Mozilla browsers.
Závody

Reportáže ze závodů 2011

Triangl bez Trianglu

24 hodinovka Ždírec nad Doubravou

Propozice Ždírec – 25.6. - 26.6.2009, start 9.00, Ždírec nad Doubravou

mapka velkého okruhu | mapka malého okruhu (trianglu) |výsledky
mapka velkého okruhu mapka malého okruhu výsledky

Start Sobota 25.06.2011

Triangl bez trianglu. Letošní Triangl byl opět poznamenán rekonstrukcí. Žďárská ulice byla a je již od jara zavřená, takže noční kroužení se proměnilo v jízdu sem a tam do Vojnova Městce. Ale popořádku...
Od K24 uběhl týden a já se zdaleka necítím fit. Letos jsem zažil nový poznatek s vleklým zraněním koleních vazů, a teď mám ještě problémy s achylovkami . Začínám pomalu poznávat jaké to je když sportovci neslouží zdraví tak, jak by si přál. Tak doufejme, že to bude už jen lepší .
Ráno vstáváme ve 4 hod. Nakonec nám přišlo nejvýhodnější přijet až v den závodu, ač jsem vždy přespával v okolí. Večer jsme totiž ještě zaparkovávali děti ke známým . Příjezd po dálnici z Prahy za 1:40 je můj osobní rekord autem , teď už doufám tedy v rekordy jen cyklistické . Přijíždíme tedy do Ždírce s velkou rezervou a scházíme se brzy s Michalem Ježkem (kamarád z práce), který se bude letos pokoušet o svojí první 24 hodinovku v životě.

Ždírecká škola prochází podobně jako silnice také rekonstrukcí . Občas kape voda ze stropu, ale z takových maličkostí se zde nestřílí . Co je však překvapení, tak chybí místní cyklistická "honorace", která připomíná spíše lazaret - Jirka Fiedler (noha), Leoš Pradáč (po nemoci), Luboš Plíhal (forma), Martin Záruba (služba), a Libor Hudec hned po startu defektil . To jsem teda ještě nezažil. Ještě že přijel alespoň Martin Sahula.
Těsně před startem hned měním zadní kolo, protože se podezřele točí do boků. Chyba byla v podložce kazety, ale to teď neopravíme . Nic se neděje, závod odjedu na starších kolech.
V 1. kole se jede pohoda. Anděl se nastěhoval do autobusové zastávky, kde letos provoz nebude . Počasí je celkem v pohodě, i když někteří se nevyhnuli hned z kraje přeháňce. My jsme chytli jen mokrou silnici, ale i to stálo za to. Do druhého kola se sice zrychlilo, ale žádný velký hukot to není. Není kdo by tvrdil muziku. Já si jedu svým tempem, ale začínám se obávat o koleno. To hned takhle z kraje závodu vypovědělo službu a pomohla až masáž. Do třetího kola mi tak čelní skupinka ujela, ale to je již tradice, raději si jedu sám svým tempem .
Jedu tedy na samotku dalších 8 kol. Počasí cyklistice vysloveně přeje a foukající vítr od západu spíš pomáhá než nějak brzdí. V posledním kole jsem zažil největší zážitek dne. Sjíždím dolů ve sjezdu do Ranska a už plánuji zastávku v boxech. Jsem zakleknutý, ležím na kole a chytám co nejvyšší sjezdovou rychlost. V tom se před sebe ohlédnu, zda není ma silnici nějaký předmět a vidím v dálce tečku. S rychlostí se tečka velmi rychle zvětšuje . Začínám mírně nervóznět, ale nezpomaluji . Postupně zjišťuji, že ta tečka zabírá na šířku celou silnici, resp. sráz hned z asfaltu dolů neumožňuje vyhnutí. Nezastavuje a blíží se proti mě, já jsem stále v klidu, nebrzdím. 50m přede mnou už je jasné že tou tečkou je traktor s dvoumetrovými koly. Neuhne pohledem ani koly , má pevné nervy. Musím říc, že jsem vyměknul a 2m před traktorem zastavil. Snesl jsem kolo do škarpy, počkal až odjede, vyškrábal se zpět na silnici a pokračoval dál ve sjezdu . Čekal jsem fakt ostrou slovní přestřelku , ale traktorista NEHNUL BRVOU . Bylo na něm vidět jak jistý si je svým traktorem a že denně nabírá na radlici takto desítky cyklistů .

Přijíždím do depa, dělám asi 20min nucenou střevní pauzu, pak jídlo a převlíknout do nočního oblečení. Je fakt že je příšerná zima. První noční kolo do Vojnova Městce, kde se otáčíme, mě přesvědčilo vytáhnout zimní rukavice, zimní návleky na boty jsou samozřejmostí . Mám slušně rozjetý závod na nový rekord trati, ale to jsem měl před dvěma lety taky .
Do Krucemburku na Vojnův Městec jezdíme po cyklostezce široké tak 2m. Za světla je to celkem paráda, ale za noční jízdy se stává noční můrou. Vyhýbání se s cyklisty, pár neosvětlených chodců, několik podnapilých adolescentů . Také otáčení na hlavní silnici vyžaduje větší pozornost, ale je to náročnější pro všechny.
Od 3. ranní hodiny prší. Já právě procházím stejnojmenou ranní krizí . Je to ta spací, která při každém šlápnutí ulehá do postele , nééé tvrdě na silnici . Smrtonosná past, tuším že je 14 , se zjevuje na cyklostezce , tak alespoň jezdím tam po ní a zpět po silnici.

Ranní sedmá, kdy krize ustává, neustává bohužel déšť. Je sice 10*C, ale pocit zimy, jako kdyby bylo na nule. O novém rekordu si mohu nechat už jen zdát, tím spíš, když mě opět trápí střevní potíže. Mám chuť to zabalit, ale na tuto chvíli je zde připraven Anděl , který zase něco slibuje za další ujeté kilometry. Podobně to dělám s dětmi .
Padla devátá a je konec. V dešti asi nikdo nejezdí rád, takže se všichni spíš těšíme do sprchy. Vyhlášení výsledků je naplánováno na 10. hodinu. Mám co dělat abych udržel pozornost, protože teplo pizzérie dělá své. Od 12. do 14. hodiny následuje povinný spánek a po 15.00 hodině balíme a následuje odjezd. Tak končí můj čtvrtý Triangl, poprvé bez trianglu .

Závěrem:

Snad jen to, že se těším na příští ročník a že už snad konečně nebude lejt .
Samozřejmě bych měl a chtěl poděkovat všem pořadatelům Jirka Fiedler, Luboš Plíhal, Leoš Pradáč za skvěle připravený závod v rámci možností komunikací....

Samozřejmě bych jim chtěl taky vyčinit , aby příště dali do propozic "povinou přilbu". To, že se letos nic nikomu nestalo neznamená, že?... Bohužel přilbu na hlavách jsem neviděl především u těch, kteří by ji měli mít především , ale to je již jiná písnička...